Unielever.com AHODL.com  Jubmo.com

DPL De Product Leugen = HetVinkje.com  KeesCheese.com  Kaasvervanger.nl

 

Bankkeurmerk.nl  Bierkeurmerk.nl Bronwaterkeurmerk.nl  Drinkwaterkeurmerk.nl  Gezondkeurmerk.nl Houtkeurmerk.nl  Kaaskeurmerk.nl  Keurmerkgezond.nl  KeurmerkGezondeVoeding.nl  Kledingkeurmerk.nl  Melkkeurmerk.nl   Superkeurmerk.nl  Staalkeurmerk.nl   Waterkeurmerk.nl  Zuivelkeurmerk.nl

www.capgemi.com  Opening standbar Capgemi in 2020,  frietkot Capge.com komt aan de zuidkant van Cap Agde

De voedselindustrie keurt haar eigen producten op zeer vage criteria en deelt tegen betaling HET VINKJE uit.

Dat kan ik ook:

Drinkwaterkeurmerk.nl    isolatiekeurmerk.nl   staalkeurmerk.nl   houtkeurmerk.nl

zie KEESnl.nl  

Wij zijn helemaal klaar met HET VINKJE.

Ook wordt een BLUNDER van Ä 50 miljoen omzet in plaats van Ä 5 miljoen niet gerectificeerd.

 

Het Vinkje heeft geen enkel woordmerkrecht.

PX10.nl  vaak actueel, informatiebijeenkomst zie onderaan deze pagina.

Waarom heeft onderstaand product Het Vinkje?

Het is mogelijk niet geschikt voor zwangere vrouwen, vrouwen die borstvoeding geven en kinderen onder de 5 jaar.

 

  

l

\

 

IkKiesBewust en Superunie hebben alleen een beeldmerk. Van Schuttelaar & Partners en MT media kan ik helaas geen merkrechten vinden.

VOEDSELKRANT.nl LEIDSEKRANT.nl SUPERKRANT.nl

Auto nieuws  Cars  Auto   Autosport

Bouw nieuws  Nieuwbouw Renovatie

Culinair nieuws Recepten Eten  Resturants Culiniar

Hypotheek nieuws

Politiek nieuws  PVDA  VVD CDA D66  SP PVV

Sport nieuws

Vakantie nieuws  Toerisme Vliegen Vakantie Winterport

Voedselnieuws  Vlees  Kaas   Brood   Babymelk  Paardenvlees   Kip  Wakker-dier  Melk  Voedsel Voeding

Voetbal nieuws Ajax Feijenoord PSV AZ Heracles NAC  FC Twente

HetVinkje.com  & Voedselkrant.nl & Kaaskeurmerk.nl & Bierkeurmerk.nl & Rijkskaasmerk.nl & Keurmerkgezond.nl & IkKiesBewust.com & Gezondkeurmerk.nl & Metaalkeurmerk

 

 

Laatste nieuws 10-01-2016  10.20u

Het Engelse "to valuate"  is taxeren.

Hoe kun je nu de waarde van aandeel bepalen als er sinds  23-9-2011 gelogen wordt over Ä 45 miljoen omzet in 2016.

Uiteraard gaat dit over een product met HET VINKJE. Het is gepubliceerd door Sprout.nl en nooit gerectificeerd.

Op TWITTER  werd gesproken over een OER-HOLLANDSE product met HET VINKJE, wij weten wel beter en we kunnen het ook bewijzen.

Nieuws 30-12-2015 07.05u:

Unilever stuurt inlogcode SAP ( SAP Password ) naar ons. Hoe dom kun je zijn?

Einde HET VINKJE denk ik dan.

Jumbo supermarkt heeft geen merkrechten op Jumbo Kaas en Jumbo eieren.

Einde Het Vinkje op Jumbo kaas, denk ik dan.

Merkrecht HOOGVLIET SUPER lijkt eerder op merkrecht van Willem H of Klaas B, dan op merkrecht van een supermarkt met Het Vinkje op het huismerk. ( Superunie -lid)

Einde HET VINKJE denk ik dan.

Het zijn en blijven natuurlijk unieke domeinnamen.

CHROME6

We zoeken investeerders in: ChoicesProgramme.nl, DutchChoices.nl en HetVinkje.com. Het gaat om uw gezondheid.

De blunders van HET VINKJE : koffiemelk dat geen koffiemelk mag heten en "ZAANSE HOEVE" uit Duitsland:  

 

Van 3 producten met een Nederlandse naam hebben we het concrete bewijs dat deze NIET uit Nederland komen, terwijl ze wel het enige erkende nationale logo hebben: HET VINKJE van IK KIES BEWUST.  We vinden dat misleidend.

Zuivelproduct 1:

Friesche vlag Balance 0% vet koffiemelk uit BelgiŽ en met het vinkje code 87162134  

Zuivelproduct 2:

Zaanse Hoeve roeryoghurt  naturel 500 gram  yoghurt uit Duitsland en met het vinkje code 8710400416371

Zuivelproduct 3:

Er komt op dit moment nog heel veel huismerk "Gouda" kaas niet uit Nederland, de light-variant heeft vaak  het vinkje van "Ik kies bewust".

Het was moeilijk te bewijzen, maar het is gedeeltelijk gelukt.

Doordat  het vinkje, ons Nationale logo, op deze producten staat, wordt de gedachte versterkt dat het echte Nederlandse producten zijn.

Wij vragen ons af of een NATIONAAL erkend logo de herkomst van de bovengenoemde producten op deze manier mag verzwijgen.

Het is dus misleiding.

Het geldt voor Zaanse yoghurt, Gouda kaas en Friese koffiemelk, niemand verwacht dat dit NIET uit Nederland zou komen.

Bewijs 1: Belgische Friesche Vlag met het vinkje

In het ovaaljte op de 2de foto staat BE , dit is de afkorting voor BelgiŽ

Bewijs 2: Duitse Zaanse Hoeve yoghurt met het vinkje, ons nationale logo.

In het ovaaltje op de 2de foto staat DE, dit is de afkorting voor Duitsland

Door de keuze van de namen lijken het Nederlandse producten.

Doordat  het vinkje, ons Nationale logo, op deze producten staat, wordt de gedachte versterkt dat het echte Nederlandse producten zijn.

Wij vragen ons af of een NATIONAAL erkend logo de herkomst van de bovengenoemde producten op deze manier mag verzwijgen.

Het is dus misleiding.

Hetzelfde geldt voor Zaanse yoghurt en Friese koffiemelk, niemand verwacht dat dit NIET uit Nederland zou komen.

Bewijs 3:

Dutch Original Cheese, DOC, maakt magere kazen van 15% Duitse melk en 85% Nederlands melk. Dus 100% "Dutch Original" is het bedrijf DOC dus NIET.

zie mail

Op 5 oktober 2014 de klachten  1 en 2 gemeld bij Reclame code commissie en Nederlandse Voedsel en warenauthoriteit.

 

PX10

informatiebijeenkomst 28 januari 2016

http://www.rivm.nl/Documenten_en_publicaties/Algemeen_Actueel/Nieuwsberichten/2015/Informatiebijeenkomst_PX_10_op_28_januari_2016

https://www.defensie.nl/onderwerpen/gezondheidsonderzoeken/inhoud/reinigingsmiddel-px-10