September 9,  2017

The end of the trademark attorney business, Unilever pays since 1971 for the trademark OMO to Baker McKenzie but OMO.nl is not from Unilever

 twitter

@unilever contact your trademark attorney @bakermckenzie because OMO.nl is not yours

 

GEZONDKEURMERK.nl

Ik heb het helemaal gehad met R.L Gieling , Maarten Keswiel , Jelmer Luimstra, Tijmen de Groen, Ewald Smits en  Berend Jan Veldkamp van Sprout ( onderdeel van MT = MTmediagroep ) en Karin Husslage van RTLZ.

Na 2 jaar nog steeds geen rectificatie van de €45.000.000,00 te veel omzet product KEES van #VALUE8

Dutch information:  August 15 2017

Fipronil.nl met onderaan link naar eiercodes.

Ik ben als ruwbouwspecialist tegen de bouw van brandbare megastallen en mega kippenschuren.

Fibronil , een bekende  naam, die we als echte marketeer gewoon gaan gebruiken, Fipronilgroup.nl

Vergelijk het maar met MARC , UNILEVER en Hoogvliet-supermarkten, die de naam KEES gebruiken voor nep-zuivel. Een veel voorkomende naam gebruiken als merknaam, dan ben je echt lomp Marc.

Of vergelijk het maar met het woord AFBOUW, wie noemt zijn bedrijf AFBOUWGROEP als er al 5420 bedrijven ingeschreven staan met het woord AFBOUW bij de kamer van Koophandel. Bovendien gebruik ik het woord RUWBOUW al sinds 2005.

 

We hebben een aantal URL's in beheer die volgens De RBG op hun afkorting lijken. Sorry hoor www.deRBG.nl , de Regionale Belasting Groep, maar Marc+ Unilever + Hoogvliet supermarkten  gebruiken de naam KEES, dat mag toch ook. KEES is toch echt de naam van mijn overleden grootvader.

De Fibronilgroup.nl werkt aan een oplossing.

De zojuist opgerichte Fipronilgroup werkt aan een oplossing.

 

Eind juli 2017 werden er sproren van het verboden Fibronil aangetroffen in Belgische eieren.

De Fipronilgroup gaat een betere bloedluisbestrijder ontwikkelen, 2022 hoort u hier meer over.

 

De nieuwe naam voor deze bloedluisbestrijder voor pluimvee wordt Chaase. www.chaase.nl

 

De directie van de Fipronilgroup heeft besloten de Fibronilgroup niet in te schrijven bij de kamer van Koophandel, omdat andere groepen ( met meer dan 3 fabrieken) dat ook niet doen.

 

 LIJST eiercodes Fipronil

https://www.nvwa.nl/onderwerpen/biociden/fipronil-in-eieren/eicodelijst

KeesLeiden.nl  leidsekees.nl  Keeskrant.nl keesmagazine.nl LogisticHolding.com  MCRSFT.com

UnreliableJournalists.com 

No turnover of  50 milion Euro's   but  5 milion Euro's. This mistake is not rectified by Sprout.nl.  Since October 15, 2015, we ask for rectification

The journalist now works at RTL , RTLZ .

We ask the journalist today on twitter for rectifcation of the mistake of € 45.000.000,00

A mistake of €45.000.000 turnover of a product. This product has the qualitymark "hetVinkje" ( = Choices Programme ) from Schuttelaar & Partners  ( = an idea from Unilever, Ahold and Friesland Campina )

Sprout.nl published  a turnover of 50 milion Euro's in 2016  https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=we+mikken+op+een+omzet+van+meer+dan+50+miljoen+in+2016+%2C+Sprout.nl  >>>>> €  50.000.000

But that was wrong.

Agri food and Trend ( Innofood.nl) published a turnover of 5 milion in 2016

https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=agri+%26+trend++food++mikken+op+omzet+5+miljoen+in+2016  >>>>>>>

€  5.000.000

The difference is € 45.000.000,00  Since October 15, 2015, we ask for rectification

 

Message LIFTKEURMERK.nl   Keurmerk is the Dutch name for quality mark

The source of this story is the Dutch lift institute  liftinstituut.nl    april 2017

 

Safety hazard braking lift installations Lift institute has found that the safety of braking of lifts, older than 5 years and provided with speed control, is insufficiently guaranteed in a number of cases. The chance of an accident is small, but if this happens, it can lead to very serious injury. Lift Institute asks lifts to discuss this risk with the lifton maintenance company. Together, it is possible to determine which lifts this might apply and to what extent additional security or other action is desirable.




Potentially unsafe situations

 

The reminder of the reminder may be due to a single error that is not detected, such as:
• Burned brake coil or fuse in brake circuit, defective brake relay etc.
• Voltage drop in brake circuit by, for example, many serial relay contacts connected in series

As a result, the brake does not light or is not sufficiently illuminated while driving. Because the lifting motor drive clutch can be larger than the brake clutch, the engine can pull the lift 'by the brake'.

Consequence:
• Overheating and excessive wear on brake
• Failure braking operation
• Uncontrolled lifting movement

 

What installations are it?

 

The failure of the braking action was noted in the case of elevators without controlled drive due to discrepancies. This is not the case with lifts with a controlled drive. A brake failure is usually not detected in a different way. Additionally important to report: more and more lifts are modernized with a controlled drive. In many cases without detection of braking. This because this is not mandatory.

Requirements?

 

Only the latest lifting requirements (NEN-EN 81-1 + A3 and EN 81-20 / 50) require measures against uncontrolled movements. For all lifts of 2012, the risk of uncontrolled movement is not covered by the rules.

Rem Examination Lift Institute 2014

 

In 2014, Lift Institute conducted a limited investigation into controlled-drive lifts with the aim of obtaining an estimate of the likelihood of uncontrolled movement due to a failure in the brake circuit.
• Number of lifts tested: 54 = 100%
• Number of good: 33 = 61% (almost no chance of uncontrolled movement due to slip braking)
• Amount of moderate: 11 = 20% (there is a chance of uncontrolled movement due to removal of braking action)

Number of bad: 10 = 19% (highly probable chance of uncontrolled movement due to failure braking action)

Risk analysis:
Also, the Institute of Health has conducted a risk analysis with the following principles:
• Risk of accident: relatively small
• Ernst injuries if such an accident occurs: big / fatal

Support for measures
Initially, there was insufficient support for additional security measures. It is now evident by advancing insight, partly due to a number of near-accident and incidents.

- - - - - end message liftkeurmerk.nl ----

The lies of the Dutch food industry.

We know Schuttelaar and his CHOICES PROGRAM since 2012 from the CHEESE from POLAND with the typical DUTCH brand name, without a trademark on this name.

The Dutch CHOICES is "HET VINKJE"

5 arguments against the Dutch Choises Program and the Dutch supermarkets :

- The HOOGVLIET supermarket has a trademark on firearms and explosives.

- Albert Heijn sells its German food , as if it is Dutch food. This product also had the

  qualitymark "Het Vinkje" from Schuttelaar and Choices Program

- JUMBO Supermarkets has no trademark on JUMBO CHEESE, that is from Cono

- Becel kaffee cream is sold as a milk product. This product also had the

  qualitymark "Het Vinkje" from Schuttelaar and Choices Program.

- A mistake of €45.000.000 turnover of a product with "Het Vinkje" from Choises

 Program from   Schuttelaar The  lie published  by Sprout.nl  April 13 2014  18h06 ) https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=we+mikken+op+een+omzet+van+meer+dan+50+miljoen+in+2016+%2C+Sprout.nl

https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=agri+%26+trend++food++mikken+op+omzet+5+miljoen+in+2016

https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=omzet+vertienvoudigen+productie+polen+innofood.org

https://twitter.com/peterpaul_vries/status/610718566044798976

 Français:
Nous connaissons Schuttelaar et son CHOICES PROGRAM depuis 2012 du fromage Pologne avec le nom de marque Hollandaise typique, sans marque sur ce nom.

Les CHOIX hollandais est "HET VINKJE"

5 contre le programme néerlandais Choises et les supermarchés néerlandais:

- Le supermarché HOOGVLIET a une marque déposée sur les armes à feu et les

  explosifs.

- Albert Heijn vend sa nourriture allemande, comme s'il s'agissait de nourriture

  hollandaise. Ce produit avait le  Qualitymark "Het Vinkje" de Schuttelaar et

 Choices  Programme

- JUMBO Supermarkets n'a pas de marque déposée sur JUMBO CHEESE, c'est-à-dire

  Cono

- Becel kaffee crème est vendu comme un produit laitier. Ce produit avait le

   Qualitymark "Het Vinkje" de Schuttelaar et Choices Program.

- Une erreur de 45.000.000 € de chiffre d'affaires d'un produit avec "Het Vinkje" de

 Choises Programme de Schuttelaar Sprout.nl  13 April 2014 18h06 ) https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=we+mikken+op+een+omzet+van+meer+dan+50+miljoen+in+2016+%2C+Sprout.nl

https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=agri+%26+trend++food++mikken+op+omzet+5+miljoen+in+2016

https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=omzet+vertienvoudigen+productie+polen+innofood.org

https://twitter.com/peterpaul_vries/status/610718566044798976

The Dutch website KEESnl.nl is new.

TRADEMARK   STC GROUP Rotterdam,  trademark class 9

https://register.boip.int/bmbonline/details/trademark/show.do?markNumberType=REG&markNumber=765439&markID=1861491

Trademark STC group Rotterdam November  17, 2004  trademark class 9.

VOLVO cars has a trademark October 22, 2004 trademark class 9,

https://euipo.europa.eu/eSearch/#details/trademarks/003022316

VOLVO trademark STC is older than trademark STC Group Rotterdam.

A employer of the trademark office from STC GROUP Rotterdam claimed the name KEES of my deceased grandfather KEES. The chambers of Commerce  (= Dutch Kamer van Koophandel ) at Leiden advised NOT to use the name KEES.

KeesCheese.com   

Action against TRADEMARK on weapons by the Dutch supermarket: Hoogvliet supermarkets.

 

QualityMarkTrademarkAttorney.com    

The Dutch website KEESnl.nl is new.

Beerqualitymark.com Buildingqualitymark.com  Concretequalitymark.com  Ekoquality.com  Ekoqualitymark.com  Healthqualitymark.com  Insulationquality.com  Insulationqualitymark.com  Steelqualitymark.com  Waterqualitymark.com Woodqualitymark.com

 

CHROME6

 

We continue is in Dutch.

Welke nieuwe politieke partij pakt de leugens van de internet journalisten aan?

Voorbeeld: De hoofdredacteur van Sprout.nl ( onderdeel van MT MEDIA GROEP ) weigert al 1 jaar een rectificatie van € 45.000.000,00 omzet ( zie link)https://www.iex.nl/Column/167982/Technische-Analyse-Value8-Negatief-advies/reacties.aspx

Blunder van Unilever.

Becel voor koffie wordt verkocht als koffiemelk.

Dat is bij wet verboden omdat er bestanddelen uit de melk zijn gehaald en andere bestandelen zijn toegevoegd.

Het product waarvan de naam op kaas lijkt,  dat geen kaas mag heten, omdat er bestanddelen uit de melk zijn gehaald en andere bestandelen zijn toegevoegd, wordt ook gewoon verkocht als kaas.

Link naar wet: http://wetten.overheid.nl/BWBR0028702/2010-10-10

Als u ons niet gelooft, dan neemt u gewoon contact op met de klantenservice van de winkel waar u uw boodschappen haalt, of met de klantenservice van Unilever.

.   
 
 
 

 

 

 

Van 3 producten met een Nederlandse naam hebben we het concrete bewijs dat deze NIET uit Nederland komen, terwijl ze wel het enige erkende nationale logo hebben: HET VINKJE van IK KIES BEWUST.  We vinden dat misleidend.

Zuivelproduct 1:

Friesche vlag Balance 0% vet koffiemelk uit België en met het vinkje code 87162134  

Zuivelproduct 2:

Zaanse Hoeve roeryoghurt  naturel 500 gram  yoghurt uit Duitsland en met het vinkje code 8710400416371

Zuivelproduct 3:

Er komt op dit moment nog heel veel huismerk "Gouda" kaas niet uit Nederland, de light-variant heeft vaak  het vinkje van "Ik kies bewust".

Het was moeilijk te bewijzen, maar het is gedeeltelijk gelukt.

Doordat  het vinkje, ons Nationale logo, op deze producten staat, wordt de gedachte versterkt dat het echte Nederlandse producten zijn.

Wij vragen ons af of een NATIONAAL erkend logo de herkomst van de bovengenoemde producten op deze manier mag verzwijgen.

Het is dus misleiding.

Het geldt voor Zaanse yoghurt, Gouda kaas en Friese koffiemelk, niemand verwacht dat dit NIET uit Nederland zou komen.

Bewijs 1: Belgische Friesche Vlag met het vinkje

In het ovaaljte op de 2de foto staat BE , dit is de afkorting voor België

Bewijs 2: Duitse Zaanse Hoeve yoghurt met het vinkje, ons nationale logo.

In het ovaaltje op de 2de foto staat DE, dit is de afkorting voor Duitsland

Door de keuze van de namen lijken het Nederlandse producten.

Doordat  het vinkje, ons Nationale logo, op deze producten staat, wordt de gedachte versterkt dat het echte Nederlandse producten zijn.

Wij vragen ons af of een NATIONAAL erkend logo de herkomst van de bovengenoemde producten op deze manier mag verzwijgen.

Het is dus misleiding.

Hetzelfde geldt voor Zaanse yoghurt en Friese koffiemelk, niemand verwacht dat dit NIET uit Nederland zou komen.

Bewijs 3:

Dutch Original Cheese, DOC, maakt magere kazen van 15% Duitse melk en 85% Nederlands melk. Dus 100% "Dutch Original" is het bedrijf DOC dus NIET.

zie mail

Op 5 oktober 2014 de klachten  1 en 2 gemeld bij Reclame code commissie en Nederlandse Voedsel en warenauthoriteit.